Monday, December 3, 2012

"Dan Oslobodjenja Zagreba"

Kružna trka koja je održana na improvizovanoj stazi kod mosta slobode u Zagrebu bila je i prva trka u sezoni 1975.
 75 vozača je prijavljeno za ovu trku, naravno najveći broj takmičara je bilo u najslabijoj klasi fića. Obzirom da propusna moć staze nije dozvoljavala voznju svim takmičarima, od 35 prijavljenih u fićama trku je moglo da vozi samo 20. Josip Lončar iz zagrebačkog Dinama se tu najbolje snašao i trijumfovao ispred Aćimića i Hitrog, dok su iza njih ostali Franić, Dragosavac i Kimpanov.
Srba Kimpanov
 U klasi do 850ccm pojavilo se šest automobila, četiri abarta 850, jedan mini i jedan štajer puh.
Pobedu odnosi novajlija u klasi Herceg ispred Milovnova i Novaka.

Klasa 1150 je do početka bila naizvesna da li će se uopšte bodovati zbog izmene pravilnika. Mladen Gluhak se ovde prvi put pojavio sa novim autom, fiat 128 sport kupe za koji se mislilo da je van pravilnika za ovu klasu i bez većih problema pobedio ispred Asanovića, Vidića, Haimera i ostalih u zastavama 101.
Gluhak je posle trke izjavio: " Ne znam zašto je bilo toliko bure oko mog kupea koji sasvim odgovara homologaciji ali sam siguran da svi koji su digli glas protiv mene nemaju zastavu koja tačno odgovara homologaciji pa ipak voze u ovoj klasi" .

Vidmajer i Komnenović su prvi put nastupili u klasi do 1000ccm u abartima, Šverko i Milovanović su već poznati u ovoj klasi ali zbog kvarova svojih abarta na treningu nisu se pojavili na trci što je Holjevcu otvorilo mogućnost da lako stigne do pobede obzirom da je iza sebe imao samo novajlije u klasi. Komnenović završava daleko iza Holjevca dok Vidmajer odustaje a treće mesto zauzima Šogorić u nsu tts. Za Komnenovića je ovo drugo mesto bilo odlično obzirom da se još nije privikao na novi auto.
Veco Holjevac abarth 1000
  U najjačoj klasi do 1300ccm pojavljuje se Josip Hrestak sa novim autom marke fiat 128 sport kupe. Hrestak je ovaj auto i iznajmio od valtelina racing-a zbog koga su za ovu priliku na trci prisustvovali mehaničari kao i sam šef tima valteline Nikola Makario. Drago Regvart je takodje nastupao u istom automobili iste tjunerkse kuće i njih dvojica pored Langa u alfi dominiraju klasom.
Drago i Lang odlično startuju ali i ubrzo odustaju zbog problema sa svojim automobilima pa u vodjstvo na kratko prelazi Atanacković sa tt-om koji takodje odustaje zbog kvara na motoru pa pobedu prepušta Hrestaku.
Treći završava Živan mali u tt-u ispred Kaučića, Hrupeca i Šustera u slabašnim zastavama 101.
Josip Hrestak fiat 128 SC

No comments: